Link to this page Link to this page Link to this page Link to this page Link to this page Carian dengan Google

Wednesday, September 24, 2008

PENGENALAN


Amir Afiq Suainbon dilahirkan pada tanggal 30 Mac 1986 di Pasir Mas Kelantan . Beliau yang mendapat pengajian awal di Sek.Keb. Pasir Pekan serta Sek.Keb.Tapang dan kemudiannya mendapat tawaran untuk belajar di Sek. Men. Sains Tengku Muhammad Faris Petra,Kelantan. Minat serta kecenderungan anak muda kelahiran Negeri Serambi Mekah ini dalam bidang komputer telah membawa beliau untuk melanjutkan pengajian dalam jurusan Sains Komputer di sebuah Universiti tempatan. Pengalaman beliau dalam bidang seni semasa di bangku sekolah dahulu sedikit sebanyak memberi inspirasi kepada beliau untuk cuba mengadaptasikan cabang seni dalam kemahiran komputer beliau.

Beliau yang berpegang kepada prinsip "Disebalik wajah yang cantik, terselindung tengkorak yang hudoh" percaya setiap insan mempunyai cara tersendiri dalam memenuhi keperluan diri serta tuntutan agama dan Ilahi dalam perjalanan hidup. Setiap manusia berhak memilih pembawaan/uslub masing-masing bagi merealisasikan tuntutan Allah serta agama Islam asalkan tidak melanggar batasan agama.

Keluarga, Ibu Bapa dan yang paling penting Allah adalah keutamaan beliau.

Recent Info

Lokasi :- Seri Kembangan, selangor

Status :- Bujang

Pekerjaan :- Computer Applied System and Eng. (CASE) | IT Support Engr. |
Dec 08 - Mac 09

Celestra Network Comm. (CNC)| Network engr. |
Mac 09 - now

2 comments:

zick said...

ayat last tu po ayat aku jah.huhu

Aremaf said...

meme pun..ayat mu tu memang menyentuh kalbu..aku xdapat nak mengelak daripada menciplak ayat yg begitu tinggi nilai estetikanya itu..