Link to this page Link to this page Link to this page Link to this page Link to this page Carian dengan Google

Wednesday, September 24, 2008

ZickreeWorld bukan sekadar dunia biasa

Assalamualaikum...
Sebagai pengenalan, ruang 'Prebiu' ini merupakan ruang komen serta pendapat peribadi aku mengenai laman web, blog, karya, album mahupun apa-apa sahaja bentuk media yang terdapat diseluruh dunia online ini. Jom ikuti komen aku mengenai laman-laman terpilih..zass!!

ZickreeWorld bukan sekadar dunia biasa

Zickreeworld (http://zickreeworld.blogspot.com) merupakan laman blog yang dihasilkan oleh sahabat baik aku sejak dibangku sekolah menengah lagi iaitu Zikri Zain (tiada kena mengena dgn Ziana Zain/Anuar Zain). Dalam blog beliau yang juga mengetengahkan pendapat serta catatan peribadi beliau tentang beberapa isu masa kini mahupun perjalanan hidup beliau sendiri.



Apa yang menariknya dalam blog beliau adalah bagaimana beliau cuba mengolah bakat seni beliau dan diadaptasikan dalam blog beliau yang aku kira agak menarik dan segar. pembawaan blog beliau yang agak santai serta boleh dikatakan 'evergreen' cukup menyenangkan hati pembaca-pembaca blog beliau. Tema yang dibawa beliau iaitu 'Biar tangan bercakap.Mulut tak penat.hati tak sakit' cukup untuk menggambarkan penampilan beliau yang sempoi serta selamba.

Antara kategori@topik yang dibincangkan beliau ialah Cerita Budak Sekolah (komik@kartun), Designing, Idea zickree, Software, zickreebisnezz, zickreemusick bolehlah dilayari di blog beliau. diharapkan semoga beliau berjaya untuk mengembangkan blog beliau lantas mewarnai dunia Blogging yang semakin popular ini. Jangan lupa untuk melayari Zickreeworld di http://zickreeworld.blogspot.com ..Adios!!

No comments: